Wednesday, May 8, 2013

New Myvi For Rent

Hari ni hari yang agak sibuk selepas aku bercuti 3 hari dari hari jumaat hinggalah hari ahad. Balik mengundi la katakan. Perjalanan balik ke kampung halaman agak rileks, tak byk kereta ms tu disebabkan aku bertolak jam 4am. Manakala perjalanan ke KL memang jem. 11 jam. Amat memenatkan.

Banyak kerja yang pending, terpaksa aku settlekan sikit demi sedikit kerja yang tertunggak. Antara kerja yang tertunggak aku settlekan adalah mengambil 2 lagi Myvi baru untuk disewakan. Kereta ini adalah kereta investor yang pajakkan kereta myvi tu kpd aku. Kereta ni aku sendiri pergi ambil di yard perodua kat jln genting klang. Dah jadi mcm salesman lak aku.

Bertambahnya 2 biji kereta sewa yang bernaung di bawah syarikat aku. Sekarang ni total kereta sewa yang dgn sykt aku adalah:
- viva = 5 biji.
- myvi = 7 biji.
- nissan sentra = 1 biji.
- alza = 3 biji.
- avanza = 1 biji.
- alphard = 1 biji.

Next akan keluar adalah Nissan Almeera, loan dah lulus 2 biji, mengharapkan beberapa biji lagi. Insyaallah bulan depan akan keluar kereta la.

So, untuk Myvi sewa ni adalah:
RM130 sehari.
RM250 utk 2 hari.
RM1800 untuk sebulan.

So kalau ada yang nak sewa, boleh lah call sy di talian 017 877 2280.

Nak tengok gambar kereta myvi baru ni? Kali ni yang 2 biji ni warna hitam. Asyik putih jer kan.








5 comments:

  1. Fuh..mesti nak kena siapkan tempat kereta berteduh.

    ReplyDelete
  2. kawasan mane ni?

    Sesiapa berminat untuk buka franchais:
    http://www.farmasicosway.my/rizal

    ReplyDelete
  3. salam en shahril..nak tanya kalau nak jd investor kereta sewa apa T&c nya..saya ada 5 biji Viva skarang..

    ReplyDelete