Tuesday, April 2, 2013

Seminar Hartanah Oleh Sifu Aku

Aku rasa ramai yang dah tahu tentang siapa sifu aku dlm dunia pelaburan hartanah ini, tak lain tak bukan Shafie Bustan, atau lebih di kenali dgn Pie2020. Seorang full time pelabur hartanah tegar.

Banyak yang aku belajar dari beliau pada tahun 2007 lagi. Dengan hny bermodalkan teh tarik shj pada waktu itu. Ada jer benda yang aku tak tahu mengenai selok belok hartanah ini, aku tanya dan aku terus dapat jawapan tanpa dolak dalik. Tak lokek ilmu.

Mungkin ini lah apa yg dikatakan, lagi byk kita memberi, lagi byk yang kita akan dapat. Tgk la apa yg jadi pada beliau skrg. Ilmu2 hartanah yang dikongsikn bukan hny pada aku sorang, malahan ratusan orang akhirnya membuatkan dia lebih kaya dan berjaya.

Buat julung-julung kalinya aku telah di offer oleh sifu aku utk berkongsi sedikit mengenai pengalaman aku setelah bergelumang dalam pelaburan hartanah ini. Dari seorang yang makan gaji akhirnya mengambil keputusuan utk memecat bos aku. Hehe. (realy love this statement, pecat bos aku).

Bagi yang berkelapangan pada 6 April 2013, bolehlah join Seminar Hartanah ini dan insyaallah akan ada sedikit perkongsian pengalaman dari Shahril Sidek.

Untuk mendapatkan info lanjut mengenai seminar ini, sila KLIK --> Seminar Hartanah Pie2020 Pada 6.4.13 Bersama Shahril Sidek


6 comments:

  1. Will be coming to see both of u. Yehaaaa

    ReplyDelete
  2. Yup..Pie ni memang tak kedekut ilmu.. semua dia cakap kalau dapat semeja dengan dia...tu yang dia murah rezeki tu..tak sempat pegi kelas dia sebab komitment dengan kerja.

    ReplyDelete
  3. Go bro go....tahneah bro really proud of you soon will join you hopefully insyaAllah

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete