Friday, February 22, 2013

Kereta Sewa KL

Aku cerita pasal kereta sewa la plak. ramai yang duk sms/pm aku tanya pasal kereta sewa ni. Dah ramai yang berminat dan bukak mata utk buat bisnes kereta sewa ni. Makin ramai la competitor aku lps ni. Heheh. Sebut pasal competitor ni, aku tak menganggap yang diorang ni sbg competitor aku, tapi aku lebih menganggap diorang ni sebagai partner aku. Jika aku menganggap diorg sbg competitor, dah tentu aku tak cerita psl bisnes ni.

Sepanjang hampir 5 bulan aku bergelumang dalam bisnes kereta sewa di KL ni, beberapa tips yang aku nk kongsikan pada pembaca semua.

1. Marketing.
Semua produk yang di jual memerlukan marketing. Tanpa marketing yang kuat dan betul, produk anda takkan terjual. So dalam produk kereta sewa ini, marketing secara online dan offline adalah sesuai. Byk laman web yang free boleh digunakan untuk mempromote kereta sewa ini.

2. Produk.
Produk nya adalah kereta itu sendiri. Kena pastikan yang produk kita dalam keadaan bagus dan elok. Kepuasan pelanggan menjadi keutamaan syarikat kami, iaitu KLezCar. Kebanyakan kereta yang kami sediakan adalah kereta baru. Ingat, pelanggan yang berpuas hati akan datang lagi, menjadi repeat customer.

3. Response.
Response ni besar skopnya. Bermula dari client call lagi. bagaimana kita response kpd panggilan itu. Jika semua kereta sewa kita dah di sewa, dan ada call dari nombor yang tak dikenali, jangan la tak jawab. Call mesti jawab, tak kisah sama ada kereta sewa dah habis atau tak.

4. Client Feedback.
Bila client dah pulangkan kereta, kita mesti tanya client mengenai produk tersebut. Adakah kereta sewa itu bagus atau ada sesuatu yang mungkin kita terlepas pandang spt bila bawak 100kmj, stereng akan bergegar. Feedback sebegini harus diambil berat untuk memastikan kualiti produk kita berada di paras yang tinggi.

Promosi: Viva sewa rm500 utk 7 hari.


Inginkan perkhidamatan kereta sewa murah di sekitar KL? Hubungi Shahril 017.877.2280.


2 comments:

  1. klu 2 hri,bleh dpt bpe?? *student price plz

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rm110/day. 2 hari rm200. Kereta br 4 bulan..

      Delete