Friday, November 23, 2012

Myvi (A) For Rent

Ini kereta baru beb.. Masih lagi ada plastik... Mileage pon baru 200km. Kereta ni keluar kedai pada bulan ni. baru sgt2. Dan sehingga posting ni di buat, belum pun lagi di sewakan secara rasmi.

Tak mahal pon aku nak sewakan Myvi ni, hanya rm130 sehari shj. Jika sewa sebulan rm1800.
Myvi Auto yer, senang la bagi pemandu yang tak biasa bawa kereta manual ni. Lagi pun kat KL ni memang prefer sgt2 la kereta auto ni. Tak yah duk tekan klac masa jem.

Seperti biasa, ada dokumen2 yang di perlukan. Ada terms and condition.

1. Cash Payment
2. Documents Needed : -
    - Photocopy of Identity Card
    - Photocopy of Driving License
    - Utility Bills
    - Business card
3. Security Deposit RM150 (Refundable after 3 working days)
4. Collect at KFC, Bt 6 Jln, Puchong.
 5. Delivery within KL,P.J, Putrajaya, Cheras, Klang area – RM 40 (1 way)

Jika ada yg berminat, bole hubungi aku di talian 017 939 1161.

Dan tidak lupa juga, kalau nak sewa Alphard pun ada.






13 comments:

  1. Makin maju bisnes kereta sewa :) Alhamdulillah....

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulillah.. terima kasih.. kena berani untuk maju

      Delete
  2. bos...ada guna agreement ke?...kalu guna stamping x agreement tu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ada agreemnt. tp x stamping. kalo org nak sewa 1 hari jer, jenuh aku nk stmping.

      Delete
  3. nanti boleh la share demand kereta sewa nie.... rate tu standard KL ke?

    ReplyDelete
  4. uish! murah sewa sbulan rm180... meh nak sewa 10 bln... hehehe~

    ReplyDelete
  5. tuan,boleh kongsikan aggrement kereta sewa,TQ

    ReplyDelete
  6. salam.
    sya bru buat bsnes keta sewa, kalo ada kawan2 sbelah utara nk sewa myvi (m) bgtahu le..hrga boleh kawtim.. 0125960284

    ReplyDelete
  7. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete