Saturday, October 20, 2012

Mega Hartanah Bumiputera

Eleh, gabungan otai-otai bumiputera konon.. yuran plak rm69 jer.. mesti intipati talk tu tak ada apa yg menarik.. rm69 kongsi 4 orang speaker, dptla sorang rm17.25 sorang. Macam murah sgt jer.

Gmbr ehsan dari FB TuanBri.


Tidak dinafikan mereka memang otai dalam bidang hartanah ini. Telah bergelumang dalam bidang ini lebih dari 5 tahun. Byk asam garam hartanah mereka telah tempuhi. Dan mereka akan kongsikan dengan peserta dalam talk Mega Hartanah Bumiputera.

Iyer, memang tersangat murah. Jadi kepada kawan-kawan yang dah jadi pelabur atau baru nak jadi pelabur, anda di rekemen kan untuk join talk Mega Hartanah Bumiputera ini yang julung-julung kali diadakan.
Tarikhnya : 24Nov ini
bertempat di : De Palma, Shah Alam.

Antara otai-otai yang terlibat dan topik-topik yang akan dikongsikan dalam talk ini adalah seperti

Abang Ensem - tips-tips pembelian rumah sub-sale

Dr Shah Razali – Perbankan dan pinjaman

Tuan Bri – Pelaburan Hartanah Lelong (tuan bri)

En Mohd Azri – Motivasi di dalam Pelaburan Hartanah

En Mohd Fauzi – Taxation in Property Investment


Nak register senang shj, caranya dengan meng’sms’ : “(Nama) (E-mel) MHB” ke nombor 016 441 5600.

Info lanjut, boleh layari blog AE

No comments:

Post a Comment